توزیع ۵۰ سبد معیشتی در قالب رزمایش کمک مومنانه 
توزیع ۵۰ سبد معیشتی در قالب رزمایش کمک مومنانه 

توزیع ۵۰ سبد معیشتی در قالب رزمایش کمک مومنانه 

ادیب فلاح گفت: در راستای تداوم رزمایش کمک مومنانه تاکنون در این ماه پر خیر و برکت تعداد ۵۰ سبد معیشتی هر یک به ارزش ۵۰۰ هزار تومان شامل اقلامی همچون برنج، روغن، ماکارونی، سویا، رب گوجه فرنگی و حبوبات و مرغ منجمد توزیع شده است.
شناسه خبر : 1048788 تاریخ انتشار : ۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۸:۵۰

«ادیب فلاح» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: یکی از برنامه های کانون شهید احمد کاظمی در ماه مبارک رمضان تداوم رزمایش کمک مومنانه است که با هدف دستگیری از نیازمندان برگزار شد.


مدیر کانون فرهنگی هنری شهید احمد کاظمی قلعه گنج بیان کرد: در همین راستا تاکنون در این ماه پر خیر و برکت تعداد ۵۰ سبد معیشتی هر یک به ارزش ۵۰۰ هزار تومان شامل اقلامی همچون برنج، روغن، ماکارونی، سویا، رب گوجه فرنگی و حبوبات و مرغ منجمد توزیع شده است.


وی افزود: البته سعی داریم با جلب کمک های خیرین و مردم تا پایان ماه مبارک رمضان دومین مرحله از رزمایش کمک مومنانه را برگزار کنیم.


فلاح ادامه داد: علاوه بر این نیز در ماه مبارک رمضان طی ۳ مرحله یکهزار و ۲۰۰ پرس غذای نذری در بین خانوارهای نیازمند توزیع شد.


مدیر کانون فرهنگی هنری شهید احمد کاظمی قلعه گنج ابراز کرد: برگزاری اولین یادواره شهید ناصر صمیمی شهید جهادگر شهرستان قلعه گنج یکی دیگر از برنامه های کانون در ماه مبارک رمضان است که با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره این جهادگر و ترویج فرهنگ ایثار و از خود گذشتگی برگزار شد.


وی ادامه داد: در نظر داریم در هفته آتی نیز یادواره دومین شهید جهادگر شهرستان را در روستای زادگاه این جهادگر برگزار کنیم.


فلاح تاکید کرد: با توجه به شرایط موجود این مراسم در فضای باز همراه با رعایت کامل نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار می شوند.


مدیر کانون فرهنگی هنری شهید احمد کاظمی قلعه گنج اظهار کرد: از دیگر برنامه های کانون در ماه مبارک رمضان، مشارکت در برگزاری محفل انس با قرآن کریم بود که شامگاه گذشته برگزار شد.

وی اضافه کرد: این محفل قرآنی با حضور امام جمعه قلعه گنج، امام جمعه اهل سنت رمشک و همچنین با تلاوت ۳ قاری برادر اهل سنت و ۳ قاری برادر اهل تشیع بومی منطقه برگزار شد.


فلاح یادآور شد: محفل انس با قرآن کریم با همکاری و مشارکت دفتر امام جمعه و اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قلعه گنج و کانون فرهنگی هنری شهید احمد کاظمی و نیز بنیاد علوی برگزار شد.


مدیر کانون فرهنگی هنری شهید احمد کاظمی قلعه گنج عنوان کرد: در این محفل نورانی از ۴۰ نفر از حافظان کل قرآن کریم تجلیل شد.


وی در خاتمه برگزاری میلاد امام حسن مجتبی (ع) با رعایت کامل نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی را از سایر برنامه های این کانون فرهنگی هنری در ماه مبارک رمضان برشمرد.

پایان پیام/ 586